Witamy w Wilio!

Oglądasz Wilio jako Niezarejestrowany klient

Przełącz na profesjonalizację
Nawigacja
Usługi
Cennik
O aplikacji
Pobierz aplikację
Jak to działa
Jak możemy się poprawić
Skontaktuj się z nami
O Wilio
Zaloguj się
Witamy w Wilio!

Oglądasz Wilio jako Niezarejestrowany klient

Przełącz na profesjonalizację
Nawigacja
Usługi
Cennik
O aplikacji
Pobierz aplikację
Jak to działa
Jak możemy się poprawić
Skontaktuj się z nami
O Wilio
Zaloguj się

Obróbka metalu

Szukasz kowala do produkcji metalu? W tej kategorii mamy 21 769 dostawców. Wyślij zapytanie.

Zaczynaj

32 325 zarejestrowani profesjonaliści

85 302 rozwiązane projekty

4.8 z 5 Średnia ocena naszych ekspertów

226 512 Instalacje aplikacji

Obróbka metalu

Potrzebujesz usługi w zakresie produkcji metalu? Wilio pomoże Ci znaleźć ekspertów jakości w produkcji ogrodzeń, bram, schodów, poręczy i balustrad. Koszt produkcji i montażu konstrukcji stalowych uzależniony jest zwykle od zakresu usług. Zobacz więcej informacji o usługach: konsultacje, koszty wysyłki, serwis pogwarancyjny świadczone przez jednego z naszych 21 769 ekspertów w kategorii.

Zobacz też:Ceny

32 325 zarejestrowani profesjonaliści

85 302 rozwiązane projekty

4.8 z 5 Średnia ocena naszych ekspertów

226 512 Instalacje aplikacji

Przydatna informacja

Co chcesz wiedzieć

Obróbka metali - sztuka obróbki metali Produkcja metali jest procesem wytwarzania przedmiotów dekoracyjnych lub użytecznościowych z metalu. Rezultatem może być różne obiekty z biżuterii i zdarzeń srebra w dużej mierze, takich jak statki, mosty i rafineria ropy naftowej. Dlatego istnieje szeroki zakres umiejętności, procesów i narzędzi w obróbce metalowej. Historia przetwarzania metalu rozpoczęła się kilka tysiącleci. Ludzie odkryli cechy pewnych rud. Odkryli, że mogą produkować metal przez topnienie lub metal stał się częścią ich życia w krótkim czasie. Właściwości metalowe i ciągliwość pozwoliły, aby ludzie zamieniali go na broń, narzędzia, ozdoby i inne przydatne przedmioty. Najstarsze narzędzie do obróbki metali jest młotek. Około 2500 przed n. l. Ludzie nauczyli się rzucać lub wlać stopiony metal do formy. Następnie w metale neolityczne jako miedź, srebro i złoto utworzone do biżuterii, a później, wielu utalentowanych rzemieślników, którzy zajmowali się produkcją dachów, biżuterii srebrnej lub studni znajdujących się w czasie brązu. Czas brązu był okresem, kiedy ludzie zaczęli produkować rzeźby z brązu i mosiądzu ze stopu. Kolejny znaczący rozwój w branży obróbki metali wystąpił w żelazie, gdy żelazko zastosowano do produkcji różnych przydatnych narzędzi. Do tej pory było wielki postęp w branży obróbki metali, zwłaszcza w produkcji stopu i stosowania metali do celów przemysłowych. W XII wieku piękna biżuteria produkowana ze srebra. Goldsmiths zaczęły organizować Gildię z powodu dużego popytu na biżuterię. W XVII i XVIII wieku wysokiej jakości wyroby srebra i biżuteria była również bardzo wymagana w Europie. Ponadto, w tym okresie Prekolumbiva Ameryka zaczęła radzić sobie z hurtą dostaw biżuterii ze srebrnymi ornamentami. Obróbka metali obejmuje pracę z młotkiem, ciągnięciem, opalaniem i odlewaniem. Niektóre z procesów dekoracyjnych w branży obróbki metali są wytłaczanie, szkodliwe, emaliowane itp. Kształtowanie jest zestawem procesów, w których metalowe ogrzewa i kształty. Gorące dopasowanie leży w metalowej deformacji przez prasy hydrauliczne i młotek. Istnieje kilka rodzajów odlewów, w tym odlewania do piasku i muszli, odlewniczych, odśrodkowych, obrotowych i odlewających. Procesy karetki zmieniają metal do kształtu geometrycznego, który skutkuje klejnotem lub ornamentem. Frezowanie to kolejny sposób kształtowania srebra za pomocą frezowania. Inne procesy obejmują szlifowanie, lutowanie, twarde lutowanie, rozciąganie i etykietowanie. Rozpływa zmieniać klejnot do pracy. Ostatni krok w produkcji biżuterii srebrnej jest obróbka lub modyfikacja. Metalowa produkcja jest szeroką kadencją, w której włączony jest branża, nauka i metalurgia. Jednak jest to również forma sztuki i hobby dla wielu osób, praktyka łączyła wiele kultur, wyścigów i cywilizacji. Wyroby metalowe, narzędzie i przedmioty dekoracyjne wykonane są z różnych metali, w tym miedzi, żelaza, srebra, brązu, ołowiu, złota i mosiądzu. Najstarsze sztuczne artykuły pochodziły z kamienia, drewna, kości i gliny. Później ludzie nauczyli się korzystać z metali z ziemi i przetwarzają je w tematy. Wyniki produkcji metali to pojemniki, naczynia, kriła i obiekty rytualne, przedmioty dekoracyjne, ozdoby architektoniczne, osobiste ozdoby, posągi i bronie. Ogólne procesy i techniki Wiele zastosowanych procedur technicznych jest zasadniczo taki sam jak te stosowane w starożytności. Na przykład, początkowe obróbka metali znana na przykład do garbowania, wytłaczania, złocenia, przewodowego rysunku, szkliwa i kamieni szlachetnych. Kucie i casting. Wszystkie oprawy dekoracyjne zostały pierwotnie wyprodukowane przez młotek. Kilka części każdego produktu ukształtowano oddzielnie, a następnie połączono przez wątki lub były ściśnięte na stałym rdzeniu (nie wynaleziono jeszcze). Ponadto, kute płytki miedziane były utworzone na piosenkę, a pojedyncze elementy połączono z miedzianymi niciami. Doskonałym przykładem takiej pracy jest egipska statua faraona prepi w wielkości życia w Muzeum Egipskim w Kairze. Około 2500 przed N.L. Opracowano dwie standardowe metody produkcji metali i odlewania. Metoda utraconego wosku (odlewanie za pomocą formularza woskowego) zastosowano w Egipcie około 2500 przed N.L. Później, po metodzie odlewania do form z jądrem wymienionym prymitywnym i długim procesem nitowania młotek pozostaje głównym narzędziem do wykonania dzieł metali szlachetnych. Wykonano Hammer i Punch, który można przypisać asyryjskim, etusky i greckim złotym. Tędzi jest sztuką podnoszenia ornamentów w uldze z gumy. Projekt jest najpierw narysowany na powierzchni metalu, a motywy są ograniczone przez trackera, który przenosi podstawowe części rysunku do tyłu płyt. Zarząd jest następnie podniesiony twarzą w dół do bloku asfaltowego, a części, które mają być podniesione w dół w dół do asfaltu zgodnego. Następnie płyta zostanie usunięta i znowu usunięta do góry. W kuciu kontynuuje, tym razem projekt tła jest w asfalcie. Seria tych procesów mieszania i ponownie osadzania, a następnie naciskając, osiąga metal do ostatecznego wyglądu. Istnieją trzy podstawowe typy narzędzi - do głoszenia, na wytłaczaniu, oraz do wytłaczania, a także wyspecjalizowane narzędzie z wibracją lub prętem sprężynowym, który służy do osiągnięcia inaczej niedostępnych obszarów. Ornament z ulgą jest również produkowany przez środki mechaniczne. Do formularzy można sprasować cienki giętki blacha. Wszystkie te metody były już znane w starożytności. Uderzenie. Dziurkowanie odbywa się przez młotek i uderza w metal. Te stemple są ukształtowane tak, że są w stanie osiągnąć jakikolwiek efekt - albo grawiurę (naciętych poniżej powierzchni metalu) lub ulga, że ​​metalowa maszyna chce stworzyć. Konstrukcja jest utworzona na powierzchni, a ulga może być uzyskana przez pisanie sąsiednich regionów do utworzenia tła. Takie działanie czasami tworzy ulgę, ale w drugim procesie jest kształt stemplowany od tyłu. Szczegółowe obróbka powierzchni reliefu uzyskuje się przez wytłoczenie; Wyrażenie to dotyczy także retuszowania i wykonania odlewania z ręcznie robionych znaczków. Rytownictwo. Grawerowanie oznacza cięcie lub linię cięcia. Odbywa się za pomocą narzędzia tnącego przez ciśnienie ręki. Oddziela materiał podczas grawerowania. Gdy laska jest naciśnięta ciśnieniem, proces ten nazywany jest rzeźbą. Rozładunek. System dekorujący znany jako Damasceation pochodzi z Orientu i często ćwiczył porannych złotników w Damaszku; Stamtąd nazwa łodygi. Wkłada złoty drut (czasami srebro lub miedź) na powierzchni żelaza, stali lub brązu. Powierzchnia, na której należy utworzyć wzór, jest delikatnie wycięty ostrym narzędziem. Złota nić jest młotkowana do drobnych lęgów obszaru cięcia z młotkami i bezpiecznie naprawiona. Niello jest procesem rozładunku wygrawerowanych wzorców siarczkowych ozdobnych ze srebrną lub siarczką mieszaniny. Pierwszym autorami, którzy napisali o przygotowaniu Niello, a jego zastosowanie do srebra, byli Eraclius i teofilus w XII wieku i Benvenuto Cellini w XVI wieku. Według nich nie jest wytwarzany przez dołączenie do srebra, miedzi i ołowiu, a następnie mieszanie stopionego stopu z siarką. Czarny produkt (mieszanina srebrnych siarczków, miedzi i ołowiu) jest sproszkowana; A po grawerowanym metalu, zwykle srebrnym, zwilżonym smakiem (a) stosowanym do obsługi części proszku, a metal jest mocno podgrzewany; Niello topi się i obejmuje grawerowane kanały. Nadmiar Niello jest usuwany przez drapanie, aż widoczne są wypełnione kanały, a wreszcie powierzchnia zostanie wspięta. Aniament Istnieją dwa sposoby stosowania emalii do metalu: Chambers, gdzie dyskietka w Kove jest wypełniona szkliwa; i Cloisonne, w którym metalowe pasy są nakładane na metalową powierzchnię, która tworzą komórki i jest następnie wypełniona szkliwa. Gildacja. Gilding jest artystyczną dekoracją drewna, metalu, gipsu, szkła lub innych przedmiotów przez powlekanie złota w formie liści lub proszku. Wyrażenie to dotyczy również stosowania stopów srebrnych, palladowych, aluminiowych i miedzi. Najstarsza z historycznych narodów miała arcydzieło, które testuje nakłada się na cienką złotą arkusz na Królewskich tulei Mummy i starożytnych mebli Egiptów. Chińska kontrola zdobione drewno, ceramika i tekstylia z pięknymi złotymi wzorami. Grecy Złoto Nie tylko drewna, murowane i marmurowe rzeźby, ale także nakładane na złoty amalgamat, stosując ciepło rtęć rtęć i pozostawił złotą powłokę na powierzchni metalowej. Od greckiego, Rzymianie biorą sztukę, dzięki czemu ich świątynie i pałace świecą błyskotliwą złoceniem. Układanie złota w cienkie liście 0,25001 centymetrów jest zwykle wykonywane ręcznie, chociaż maszyny są używane do pewnego stopnia. Po wycinaniu na standardowym placu 9,84 centymetry, bilety są wstawiane między liśćmi małych książek i gotowe do użycia spustoszenia. Wiele substancji, w których mieszanie sztuki może być i osiągnąć nowe i wspaniałe efekty, może wymagać specjalnych korekt i zastosowań jego metod i materiałów. Wszystkie typy mieszania mają podstawowe procedury. Na przykład, substrat do złocenia musi być starannie przygotowany przez podstawową powłokę. Płynne kolory, lakiery lub kleje uszczelniające są stosowane w zależności od rodzaju szlifowanego materiału. Metale korozji można namalować (i chronione) z niezbędną powłoką lub kolory tlenku żelaza. Wzory można również umieścić przez naciśnięcie lub odlewanie, kredę proszkową lub suchym pigmentem za pomocą perforowanego papieru wykonanego z kół roztwarzanych przymocowanych do kręgowców; Układ obrotowy umożliwia osiągnięcie najbardziej skomplikowanych wzorów. Aby utworzyć powierzchnię samoprzylepną, na której złoto ma utrzymywać, konieczne jest przygotowanie powierzchni odszczepianej powierzchni. Rodzaj stosowanego kleju zależy od rodzaju powierzchni, który ma zostać złocony i czy konieczne jest szybkie lub powoli, aby klej. Gdy klej jest wystarczająco wysuszony, można zastosować złoty arkusz lub proszek. Złoty bilet można zastosować z książki na powierzchni złoconego obiektu. Jednak złoty kolano posiada książkę mocno w lewej ręce z zadaszonym biletem złotym, a z płaskim i ostrym narzędziem biorącym na plasterki złote. Następnie szczotka wielbłąda starannie stosuje złote bilety na gotową powierzchnię. Bilet pędzla posiada dzięki statycznej energii elektrycznej, którą schronienie jest tworzone przez łagodnie z pędzlem po twarzy. W przypadku procesów goving używany jest uchwyt PAD. Jest to prostokątny kawałek drewna, duży około 23 x 15 centymetrów, które jest dokręcone flanelem i pokryte traktowaną skórą łydką; Około jednego końca osłony pergaminowej chroni delikatny list przed przepływem. Po zakończeniu złożenia, obszar objęty liśćmi powinno być przetarte miękką bawełnianą jakością chirurgiczną. Zatem osiąga się wysoki połysk pozwydanej powierzchni. Luźne kawałki złota być może z gotowej pracy, aby usunąć pędzel wielbłąda. Złoto złoto może w proszku z pocieraniem przez sito z delikatną siatką. Jednak sproszkowane złoto jest również drogie, że często zastępuje proszki z brązu. Jeśli złoty liść jest używany do złożenia bombów i dachów budynków, jest używany w formie wstążki. Procesy wykończeniowe, takie jak polerowanie, które można znaleźć rzeźbę.