Witamy w Wilio!

Oglądasz Wilio jako Niezarejestrowany klient

Przełącz na profesjonalizację
Nawigacja
Usługi
Cennik
O aplikacji
Pobierz aplikację
Jak to działa
Jak możemy się poprawić
Skontaktuj się z nami
O Wilio
Zaloguj się
Witamy w Wilio!

Oglądasz Wilio jako Niezarejestrowany klient

Przełącz na profesjonalizację
Nawigacja
Usługi
Cennik
O aplikacji
Pobierz aplikację
Jak to działa
Jak możemy się poprawić
Skontaktuj się z nami
O Wilio
Zaloguj się

Narzędzia i budowa infrastruktury.

Szukasz dostawcy usług inżynierii lądowej? W tej kategorii mamy 26 313 dostawców. Wyślij zapytanie.

Zaczynaj

32 332 zarejestrowani profesjonaliści

85 342 rozwiązane projekty

4.8 z 5 Średnia ocena naszych ekspertów

226 512 Instalacje aplikacji

Narzędzia i budowa infrastruktury.

Potrzebujesz usługi z zakresu inżynierii lądowej? Wilio pomoże Ci znaleźć ekspertów jakości w zakresie projektowania i realizacji dróg lokalnych i specjalnych, kolei i kolei linowych, gazociągów. Cena komunikacji transportowej zwykle zależy od zakresu usług. Zobacz więcej informacji o usługach: konsultacje, wdrożone zmiany w projekcie, koszty transportu zapewnione przez jednego z naszych 26 313 specjalistów w danej kategorii.

Zobacz też:Ceny

32 332 zarejestrowani profesjonaliści

85 342 rozwiązane projekty

4.8 z 5 Średnia ocena naszych ekspertów

226 512 Instalacje aplikacji

Przydatna informacja

Co chcesz wiedzieć

Budynki inżynierskie Budynek jest strukturą budowlaną zbudowaną z pracą budowlanymi z produktów budowlanych, które są mocno podłączone do ziemi. Solidna kombinacja z podłożem jest rozumiana jako podłączenie stałej bazy, przyłączenie struktury pali lub innych kotwiców lub związku konstrukcji w sieci lub wyposażenia technicznego terytorium. Jest to jednak również budynki zbudowane pod ziemią. Budynki jak opisano powyżej podzielone na dwie podstawowe duże grupy i struktury gruntów oraz budynki inżynierskie. Budynki budowlane są objęte budynkami, w tym podziemne przestrzenie. Są to bloki budowlane przeznaczone do ochrony ludzi, zwierząt lub rzeczy. Mogą nie mieć ścian, ale muszą mieć dach. Zgodnie z celem wykorzystania konstrukcji gruntów, są one podzielone na budynki mieszkalne lub niemieszkalne. W następnej sekcji nie zapłacimy tej grupy struktury, ale skoncentrujemy się na drugiej wielkiej grupy budynków, w budynkach inżynierskich. Budynki inżynieryjne pod względem przepisów są określane w grupy zgodnie z pewnymi wspólnymi cechami. Jedną z tych cech jest to, że właściwa grupa struktury ustalała warunki w określonych przepisach ustawowych, takich jak prawo drogowe, prawo na pas startowy, telekomunikacja, prawo górnicze i tak dalej. Pierwsza grupa budynków inżynierskich to budynki autostradowe, drogi, ścieżki, morskie lub odkryte parking. Oto budynek korytarzy transportowych na powierzchni Ziemi z faktem, że są one dalej dzielone przez intensywność obciążenia ruchu, zgodnie z naturalnymi możliwościami witryny głównie w odniesieniu do ochrony środowiska. W tej grupie budynków inżynierskich konieczne jest również wiedzieć, że istnieje podział budowy i zarządzania sieciami drogowymi wśród krajowej firmy autostrady, słowackiego zarządzania drogą, wyższymi jednostkami terytorialnymi, miastami i gminami. Znaczenie i nieadekwatność sieci drogowej jest znacznie wpływającym na rozwój terytorium nie tylko po witrynie gospodarczej. W budowaniu tych budynków inżynierskich jest zawsze bogatą inwestycją, krajobrazem ziemi, stosunkowo długi czas budowy, ale także do ciągłej interwencji w komforcie życia w tym obszarze, dlatego różne dodatkowe środki są często stosowane głównie do zmniejszenia wpływu zwiększonego hałas, kurz i oświetlenie. Na przykład ściany hałasu lub zielone mosty, które mogą bezpiecznie przejść przez częste autostradę i drogi bezpiecznie. Budowa podróży lub autostrady jest doskonałą interwencją na terytorium i dlatego powinien być absolutnie normalny, że pomimo zwiększonych zasobów, wszystkie niekorzystne interwencje nie tylko w życiu ludzi, ale także w życiu fauny i flory na terytorium. Druga grupa budynków inżynierskich są budową kolejowej i budowy lin. Budynki te są kwestionujące planowanie terytorialne i proces autoryzacji i są również istotnie drogie z perspektywy budowania nowych tras. Obecne wyzwanie z wielonarodowym znaczeniem jest konieczność budowania szybkich korytarzów kolejowych. Obszar ten obejmuje również budowę i modernizację utworów tramwajowych. Aby uzyskać lepszą wyobraźnię budynków inżynierskich z tego obszaru, dam pewne referencyjne typy budynków, które są na przykład przełączniki kolejowe, agregaty przełączające, struktury przekładni kolejowej i górnej, budynku i naprawy cykli kolejowych i przejazdów kolejowych. Ścieżki linowe, które obejmują tę grupę budynków inżynierskich, są płynnym lub cyklicznym charakterem, gdzie jest łożysko lub element napięcia liny. Dla nas samochody linowe są używane w kurortach górskich, ale także w Bratysławie Koliba. Pas startowy jest wymagany do zabezpieczenia linii kierunkowej. Określa to Kadiáľ zostanie pociągnięty przez linę, aby się poruszać. Według pasa drogowego znamy kolejki linowe i niezmienione. Lina przewoźnika samochodu kablowego zawieszenia jest prowadzona między dwoma stacjami i wspierana przez wiele wsparcia zgodnie z ulgą terytorium. Pojazdy są zawieszone na linie nośnej za pomocą których materiał lub ludzie z stacji doliny są transportowane na górę. Nonvisual Cable Runway to, na przykład, naziemny kolejki linowej, która porusza się wzdłuż ścieżki (np. Land Cable Car w Hrebienok, kolejka linowa do Petřín w Pradze). Najbardziej rozszerzony nieskanowany pas startowy linowy to znane wyciągi narciarskie w różnych ośrodkach narciarskich. Trzecia grupa budynków inżynierskich są budową startów i ścieżek lądowych i przynależnych przewijania utworów. Jest to odpowiednie obszary modyfikowane technicznie technicznie, w których obiekty i urządzenia są zbudowane z zmniejszaniem, lądowaniem, przewijaniem, ochroną i leczeniem samolotu. Są one odpowiednio uzupełnione przestrzenie do pracy mechanicznej na temat sprzętu lotniczego, obszarów biznesowych i magazynowych, ale także dla przestrzennych przestrzennych pasażerów i ładunków. System samolotów przewoźnika może być utworzony przez jedną lub więcej ścieżki startu i ścieżki. System startowy wpływa na zdolność danego lotniska. Długość startów i bieżni jest określona gama typów samolotów, które mogą wylądować na lotnisku lub z lotniska, aby zdjąć. System Track Rolling wpływa na czas, w którym płaszczyzna przenosi się między powierzchnią wymeldową a obszarem startu i lądowania. Czwarta grupa budynków inżynierskich obejmuje mosty, nadciśnienia, tunele, wymiany i metro. Obiekt mostu jest częścią komunikacji zastępując jej naturalne ciało w miejscu, które pokonuje sztuczną lub naturalną przeszkodę do mostu. Według rodzaju mostkowania możemy podzielić mosty na mosty, kapcie i footbridges. Most Rozumiemy obiekt mostowy, który jest dłuższy niż dwa metry i używany do konwersji dróg, komunikacji rurowej lub celów montażowych. Jeśli obiekt most jest krótszy niż dwa metry, nazywamy to handlem. Kładka jest używana wyłącznie przez pieszy lub jako wersja lub komunikacja serwisowa w mostach. Nadal daję jedną cechami z bardzo dużego i szczegółowego wydania mostów, przynajmniej podstawowej treści technicznych wszystkich mostów niż budynki inżynierskie. Ich zadaniem jest przeniesienie własnej wagi i statycznego lub dynamicznego ciężaru, który może działać dla każdego mostu. Każdy most dla podstawowych uproszczenia ma: - Cholewka mostowa, która przekazuje nie tylko własną wagę, ale także skutki tzw. Losowe obciążenia obciążenia, z którymi jest bezpośredni kontakt w strukturze nośnej. - Struktura wsparcia przenosi swoją wagę i ładunek górnego budynku mostu. - Dolna struktura przekazuje obciążenie całego mostu do gleby fundamentowej. Piąta grupa budynków inżynierskich obejmuje porty, kanały pływania, leczenie ciekawostki wodnej, zapory i zabierki i nawadnianie oraz budynki wykończeniowe. Ten rodzaj budynków inżynieryjnych obejmuje prace budowlane budowlane, które są regulacją lub wpływami warunków hydrologicznych w naturze, tak że nie ma losowych lub systematycznych uszkodzeń mienia w celu bezpiecznego i skutecznego oszczędzania w kraju i tworzenie warunków do przechowywania wody kraj i w ten sposób bardziej wydajny użytkownik. Wszystkie interwencje takich budynków inżynierskich muszą zapewnić zrównoważony rozwój terytorium, ale także zapewnić produkcję energii z odnawialnych zasobów naturalnych. Najbardziej znaną taką częścią na Słowacji jest wodociągami Gabčíkovo. Szósta grupa budynków inżynierskich zawiera budowę zdalnego i lokalnego gazu, wody, energii elektrycznej, sieci komunikacyjnych, masztów do nich, oczyszczalni ścieków i stacji transformacji. Niniejsza grupa należy zauważyć, że do dalszych bardziej dokładnych miejsc docelowych, takie budynki inżynierskie można podzielić na zdalne rurociągi, telekomunikacja i rozkład elektryczny oraz lokalne rurociągi i rozkład kabli. Podstawową różnicą jest warunki budowy legislacyjno-techniczne i wynikającej z powstałej złożoności, czy podczas planowania budynków, ale także w ich realizacji. Siódma grupa budynków inżynierskich to budynki górnicze i budowa sprzętu górniczego. Budowanie tych budynków jest ściśle regulowany. Ich skutki wpływające na środowisko są duże. Dlatego ich autoryzacja jest wielostopniowa i czasochłonna. Nasze najważniejsze miejsca to Banska Stiavnica i Kremnica. Można zapoznać się z jedynymi aktualnymi działaniami w budynkach górniczych, ale także z ich historią w muzeach tematycznych. Ósma grupa budynków inżynierskich to budowa sprzętu energetycznego, gazu i spalarni odpadów. Chcielibyśmy wskazać, że budowa sprzętu energetycznego jest obecnie skierowana do zwiększenia skuteczności, dzięki czemu energia elektryczna jest produkowana z nadwyżki ciepła i dochodzi do sieci elektrycznej. Podobna zasada jest również w jedynych dwóch spalarniach na Słowacji (Bratysława, Košice), gdzie ciepło i energię elektryczną są wytwarzane przez spalanie w warunkach i ścisłej kontroli, a tym samym wynikające z usuwania odpadów. Dziewiąta grupa budynków inżynierskich obejmuje budynki do przetwarzania i przechowywania odpadów jądrowych. Jest to bardzo specyficzne budynki, których konstrukcja jest kontrolowana i monitorowana nie tylko przez władze publiczne, ale także organizacje międzynarodowe. Z powodu jakichkolwiek zaburzeń i wypadków może mieć konsekwencje, które przekroczyłyby granice państwa. Cały cykl życia takiej konstrukcji jest ściśle monitorowany, a niezgodność z elementarnymi środkami jest usankcjonowana. Najsłynniejszy budynek, który spada w dziesiątej grupie budynków inżynierskich - budynki sprzętu chemicznego i rafinerii są slovnaft. Nie jest to zbyt szczęśliwe umieszczone na skraju stolicy Bratysławy, ale co gorsza, więc jest to ryzyko jego lokalizacji na granicy naszego największego zbiornika wodnego pitnego na wyspie Nit. Budynki inżynierskie obejmują również budynki przemyśle ciężkie, dzięki czemu wysokie piece, cylindryczne i odlewnicze. Jest to kolejna samodzielna grupa budynków inżynierskich, które mogą znacząco wpływać na jakość środowiska w całym szerszym regionie. Na wyobraźnię najsłynniejszym budynkiem z tej grupy jest Iron Iron Ilość w Koszycach. Inna grupa budynków inżynierskich jest odkrytych kursów sportowych, automobilowy, motocyklowy i rowerowy, pola golfowe. W tej grupie budynki są zawarte w celu zapewnienia aktywnych potrzeb ludności. Wrażliwa rozliczenie tych budynków w przyrodzie jest jedyną możliwością zrównoważonego rozwoju. W ostatnich latach na Słowacji, budynki moglibyśmy również zobaczyć tylko za granicą, mam na myśli, na przykład, automobiled wyścigowy startowy na Słowacji w eliksie orzecha lub szereg pola golfowe na Słowacji. Wreszcie, istnieje grupa budynków inżynierskich, prowadzonych w budowie rozrywki i parków wypoczynkowych, ogrodów zoologicznych i botanicznych. W ostatnich latach liczba parków rozrywkowych koncentruje się na stosowaniu sprężyn termalnych, tak zwiększono tak zwane aquaparki. Zwiększając ich jakość i dostępność, zapewniono możliwość użycia rekreacyjnego przez szeroką grupę populacji. W przeciwieństwie, ogrody zoologiczne i botaniczne koncentrują się na modernizacji i wydajności wykorzystania wyznaczonej ziemi, ponieważ możliwość zdobywania innych gruntów zapobiega większe rozwój tego obszaru. Ostatnia grupa budynków inżynierskich to odpady składowiska i inne budynki inżynierskie, które nie są zawarte w poprzednich grupach. Tutaj dotknąmy budynków przechowywania odpadów, które jest nadal najbardziej denerwowanym sposobem nagrania ze zwiększającym tworzeniem odpadów. Wysiłki w celu oddzielenia odpadów, a tym samym sortowanie jej części do ponownego użycia jest nadal niewystarczające. Przechowywanie odpadów nie jest już z podróży średnioterminowej, dlatego konieczne jest znacząco zmniejszenie ilości ich ilości, a jednocześnie modernizację technologii jego spalania i innych energii.